FAQ

Er du sælger

Hvor køber jeg prismærker?
Du køber prismærker i appen, men du skal have oprettet en profil før du kan købe dem.

Hvad sker der hvis jeg ikke henter mit tøj?
Hvis du ikke henter dine varer når aftalen udløber bliver de hængende i forretningen i 14 dage ekstra. Dog vil kommisionen i denne periode være 50/50.
Hvis du stadig ikke har hentet dine varer vil de blive taget ud af forretningen og kan generhveres de næste 14 dage, mod et gebyr på 149 DKK, vælger du stadig ikke at hente dine varer vil Tapirus kunne råde over dem efter forgodtbefindende.

Hvordan får jeg udbetalt mine penge?
Inde i appen kan du indstille udbetalinger til dig på 2 måder. Enten udbetaler vi hver gang din konto overstiger 100 DKK, eller også sparer du op, og venter med at udbetale indtil du selv "trykker" på udbetal i appen, eller vælge at handle for dine penge i forretningen.

Kan jeg ombestemme mig og tage mine ting med hjem?
Du kan altid tjekke dine varer ud i forretningen. Du skal bare finde den eller de pågældende varer og går op i kassen. Her vil du blive spurgt efter din QR kode, som du finder inde i Appen.

Hvordan ved jeg når jeg har et salg?
Vi sender dig en notifikation i samme øjeblik en af dine varer bliver solgt, og du får samme besked på en mail.

Får jeg besked når min periode udløber?
Ja vi sender dig en notifikation 5, 2 og 1 dag før perioden udløber.

Kan jeg bruge de penge jeg tjener i forretningen?
Hvis du vælger ikke at udbetale din omsætning, kan du altid købe produkter i forretningen for de penge du har tjent på at sælge.

Hvilken kategori skal jeg vælge til min vare?
Vi prøver at imødekomme de fleste kategorier indenfor tøj, sko og accessories. Vi er dog klar over, at vi ikke kan have en decideret kategori til dem alle. Vi har opdelt vores
butik i de kategorier som du finde i appen. Hvis du ikke finder en kategori, der passer til din vare, kan du altid kontakte os, så finder vi en løsning.

Hvad med Tyveri af varer i forretningen?
Når du sætter en vare til salg i butikken, får du en tyverialarm, som du sætter på din vare sammen med det prismærke, du selv printer nede i forretningen. Vi er meget synlige i butikken, og vil i det omfang, det er muligt, også stoppe ethvert forsøg på tyveri. Vi kan dog ikke garantere at  tyveri ikke vil ske.

Oprettelse af varer
Hvordan beskriver jeg mine varer
Lav en overskrift alla "Levis bukser"

Hvordan tager jeg billeder af mine varer
Beskriv fejl eller mangler "Har en lille plet på højre bukseben"
Udfyld "Størrelse, Farve og Stand"

Hvordan sletter jeg en vare?
Man kan ikke slette en aktiv vare, du skal komme ned i forretningen og tjekke den pågældende vare ud. Det gøres ved at komme op til kassen med varen, så tjekker personalet varen ud af forretningen.

Hvordan prissætter jeg mine varer?
Du skal tænke på hvad du selv ville give for den pågældende vare, og mindre på hvad du selv synes den er "værd".

Kan jeg sætte mine varer ned i pris?
Du kan altid rette prisen på varen ved at klikke dig ind på varen og rette prisen, husk du skal printe en et nyt prismærke før den nye pris træder i kraft.

De grundlæggende regler

Er du køber